Oferujemy tworzenie gier edukacyjnych, ekonomicznych lub zręcznościowych:
Tworzymy gry w językach:
Oferujemy kompleksowe działania związane z tworzeniem i promocją gier, między innymi tworzymy:
Housing Fever to symulacyjna gra ekonomiczna stworzona z użyciem języka Java dla rynku nieruchomości, symulująca zarządzanie blokami mieszkaniowymi. Gracz jest odpowiedzialny za budowę mieszkań, ich wyposażanie czy doprowadzanie mediów itp. Gra pozwala na wynajem mieszkań w różnym standardzie różnym grupom docelowym najemców. Aby osiągać znaczące wyniki gracz musi zapewnić lokatorom odpowiedni poziom satysfakcji z najmu i eksploatacji. Potrzeby i oczekiwania najemców różnią się w zależności od różnych czynników, które również wpływają na relacje pomiędzy nimi. Kluczem do sukcesu jest rentowność wynajmu dzięki odpowiedniemu zarządzaniu i inwestowaniu. Gra zawiera wiele losowych i humorystycznych elementów. Do gry stworzono specjalny projekt graficzny oraz muzykę o odpowiednim klimacie.
Gra została zaimplementowana w środowisku Unity 3D.
Horror. Gracz wciela się w kierowcę karetki pogotowia przewożącego ofiarę wypadku nocą leśną drogą. Podczas jazdy generowane są losowe zdarzenia z przewidzianej puli, które ma wywołać u gracza poczucie zaskoczenia i strachu. Zastosowano również specjalną ścieżkę dźwiękową do zbudowania poczucia napięcia. Modele 3D pojazdów, postaci itp. zostały wykonane od zera na potrzeby gry. Opracowano również dedykowany model jazdy, utworzono prawdziwą trasę o długości ponad 25 km.
Tworzenie gier przeglądarkowych
Gra została zaimplementowana przy użyciu PHP, JavaScript, HTML, CSS, SQL dla MySQL, AngularJS.
Mini gra przeglądarkowa – strzelanka internetowa związana tematycznie z grą CS:GO. Gra wykonana zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez klienta. Podczas wdrożenia powstała kompleksowa platforma wspierająca tworzenie gier online. O zwycięstwie decyduje liczba trafień po oddanym strzale i czas reakcji.
Gra pozwala na parametryzację ustawień, takich jak liczba plansz, liczba pokazujących się celów na planszy, ilość odstępów czasowych między pojawieniem się kolejnych celów itp. Broń widoczna na ekranie obraca się w kierunku kursora myszy – dokonano tego za pomocą klatek animacji obrotu obiektu 3D – w tym wypadku pistoletu. Gra została wzbogacona efektami w postaci pojawiającej się krwi po trafieniu lub rozbłysku w czasie oddawania strzału. Zawiera 20 plansz stanowiących tło i 9 losowych miejsc celów pojawiających się na każdej planszy. Gracz może ćwiczyć przed konkurowaniem z innymi graczami w specjalnym trybie treningowym. Do komunikacji pomiędzy graczami służy dedykowany czat publiczny i prywatny stworzony na potrzeby gry.
Platforma umożliwia interakcję między graczami oraz między graczem a serwerem na każdym etapie – lobby, zaproszenie do gry, rozgrywka, wybór zwycięzcy itp. Obsługuje szereg nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak zamknięcie przeglądarki podczas gry, próba wejścia do gry przez url i wiele innych. Otwarta architektura umożliwia proste dołączanie kolejnych gier do platformy przy użyciu standardowych rozwiązań i interfejsu.
W razie zainteresowania zapraszamy do kontaktu: biuro@royaltec.pl